Hemma :D

Hejj :D

Nu är jag hemma från Skara (:
Det var störigt att inte ha internet igår! -.-'
Satt typ och la Harpan hela tiden xP

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort dagarna hos mormor och nån bild kommer sen, jag tog typ inga kort men iaf :p

Vi åkte på torsdagen klockan fem typ så vi var framme vid 12 på natten.
När vi vaknade på fredagen åkte vi till Skövde och när vi satt i bilen och leta parkeringsplats så hörde vi på radion att det var matfestivalen och att E.M.D kulle vara där och då ville jag lyssna på dom med det var det ingen annan som ville för vi visste inte när dom uppträdde och vi skulle vara hos morfar typ halv 5, så det blev inget med det  :(
Sen åkte vi till morfar och hämta han så åkte vi till mormor och åt middag :)
Sen gjorde jag väll inte så mkt mer den dagen :p

På lördagen vaknade jag 11 tror jag?
Då blev jag liite stressad för vi skulle vara hos Per i axvall klockan tre och så skulle vi åka tillsammans till Skackastugan (?) där Lars-Åke och Josefine skulle ha sitt 75 års kalas (50+25) :)
Aja, när jag vaknade gick jag upp och åt frukost sen duschade jag, torkade håret, klädde på mig, åt lunch och sminkade mig :p
Sen satt jag och la harpan i tusen år typ och till slut åkte vi :)
När alla hade kommit, det vill säga; Nisse, Marie, Jakob, Morfar, Kajsa, Classe, Lena, Julia och John :)
Dom vuxna övade på nån text som dom skulle läsa tillsammans och vi andra lyssnade :p
Sen åkte vi till Skackastugan :)
Det var rätt kul på kalaset men jag pallar inte berätta allt vi gjorde ;p
Men det fanns en höög klätter vägg som jag klättra upp på utan linor och sånt, och så var det kolsvart ute xP  Och när jag hade kommit nästan till hälften så kom jag på att det inte var så smart att klättra högre så jag började klättra ner men sen hittade jag inget att sätta foten på så jag fick typ panik och jag blev aas trött i armarna men till slut hitta jag ett ställe som jag satte foten på och så kom jag ner! Men jag var helt jävla slut i armarna efter det! xP
Sen åkte vi hem till mormor och sov :p

Och idag så åkte vi typ klockan 8 och vi kom hem typ 3 :)

Yaya, nu kommer några bilder (:


Min outfit på 50års festen :





Vitt linne (dt jag har under) - JC
Det andra vita linnet - BikBok
Jeans - Gina Tricot


Mitt fula face :



Örhängen - Ur & Penn



Ursäkta kvalitén på bilden



Armband - Glitter



Toamynt på donken xP




Hahah, har inga fler bilder xP

Men nu måste jag gå ;p

Pusssssss  Mooa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0