Skara, here i come! :D

HejjHejj :D

Nu har jag precis duschat och ska snart packa! Asså jag åker om nån timme och jag inte packat ett dug!! :o
Ska berätta lite kort om dagen;
Först hade vi matte med geten :p  Och vi fick inga mappar! :(
Det är ju det enda som är kul typ :p
Sen hade vi Svenska tror jag ;p
Hahah, då vart det brandövning och jag och Lisa blev typ aas rädda xP
Efter svenskan hade vi engelska tror jag :p
Det var väll okejj.
Sen hade vi lunch och den va också bra :p
Vad hade vi sen då?  hmm...
Just de! (I)
Vi hade ju NO :p
KATASTROF säger jag bara!
Hahah, jag och Lisa lyckades inte så bra med den där smsgrejjen ;)
Efter NO´n hade vi idrott :p
Spela brännboll, inte så värst kul för alla gav typ upp på slutet :(
Jaja, sen gick jag och Lisa till bibblan för jag skulle låna böcker ;p
Sen åkte jag hem och duschade och nu sitter jag här och har inte börjat packa "/
Inte bra :/

Jag ska svara på frågorna från frågestunden! Men jag gör det imorrn för nu hinner jag inte och palla göra det i bilen och jag kommer fram typ 2 inatt och då vill jag säkert sova så när jag vaknar skriver jag! (L)

Pusssssss Mooa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0