Sry :S

Hejj bloggen ;D

Asså förlåt att jag typ inte har uppdaterat nått idag men har typ inte hunnit "/

På skolan idag så var i några grupper för vi skulle lära känna varandra bättre (?) xP
Det var inte kul och sen fick vi fika (:
Hahah, jag och Hanna fick betongbullar ;'(
Dom var stenhårda och smakade skit! Men sen då läste jag på innehålls grejjen på Vaniljsnäckorna ,som dom andra fick äta, och det var ingen mjölk i dom! :o 
Så då fick jag äta betongbulle istället :'(
Jaja, livet går nog vidare iaf :)
Efter skolan åkte jag på stan med Marre :')
Där träffade vi Linnea och Saga så vi gick lite med dom :)
Sen åt jag och Marre på Kebeb City ( som jag nog skrev i tidigare inlägg?)  och ni måste bara läsa vad som hände där! Och det kan ni göra på Marres blogg som ni hittar HÄR! :D

Och imorrn så åker jag till mormor :p
Ska väll bli rätt kul men jag vet inte om jag kan blogga där :/

Aja,  pussssssssss  Mooa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0