JustinBeiber(L)

Tjohoo :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan :p
Vi gjorde inte så mycket idag, när vi började (halv nio) gick vi ut på grusplanen, dit vi ska gå om det börjar brinna.
Efter det så valde vi vilka som ska vara med i elevråd, matråd och sånna grejjer :p
Jag och Lisa är Skyddsombud elr vad det hette, hahah vi vet inte ens vad vi ska göra ;p
Sen hade vi rast och då letade vi efter Anders och Johnny för Saga var duktig och låste in sina nycklar i skåpet så då skulle dom knipsa låset men vi hittade ingen som kunde göra det så det fick vänta :p
Och sen skulle man gå fram och sätta sid vid ett bord med nått tyg framför och berätta vad man har gjort i sommar xP
Efter det tror jag att vi hade rast :)
Och efter rasten skulle vi rita och skriva vad vi ville göra om tio år ;p
Jag och Lisa ritade HOLLYWOOD bokstäverna och så skrev vi att vi ville flytta dit och att vi skulle bo tillsammans i en lyxvilla med stor pool och tennisbana ;D
Medans vi höll på med det så kom 9A och skulle skaka hand med oss xD
Men igår sa Thomas och Kentt att vi varken skulle skaka hand eller ta i dörr handtag för vi kunde få svininfluensan :o
Aja, när dom hade gått så gick jag och Lisa och tvättade händerna så att vi inte skulle bli sjuka och sen när vi kommer tillbaka så säger dom att 8A också ska komma och att vi ska till 6A och skaka hand (!!!) så att dom typ ska känna sig välkomna :o
Hahah, det kommer väll sluta med att hela skolan har svininfluensan :p
Jaja, sen var det dags för lunch, pastasallad :)
Asså ärtorna var ju typ stenhårda! :s
När vi hade ätit klart så frågade jag och Lisa Kent om vi fick fortsätta att skriva och det fick vi men jag gjorde typ inget :p
Och sen jobbade vi bara med det där tills vi slutade, halv två :)
Då cyklade jag och Lisa hem och när jag kom hem satte jag mig vid datan och åt chokladpudding med grädde :D
Nu sitter jag och lussnar på Justin "Älskling" Bieber (L)
Nä, nu orkar jag inte skriva mer ;p

Puussssssssssss  Mooa (:

Ni får en låt med älskade Justin Beiber (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0