2010 ?

cha cha :D

shit, nu är det bara 30 minuter kvar till 2010 börjar!
asså nu säger man ju 09, ska man säga 10 sen? ;oo
det låter konstigt ;pp

aja, om 30 minuter fyller linnea fjortis :')
grattis till hon :D

jag tror att 2010 kommer bli ett underbart år :')
hoppas det iaf*

det börjar ju underbart iaf, skara med martina :') (y'
åker på måndag om ni ville veta ;pp
faan vad jag längtar ((:

jag har tänkt ut några nyårslöften faktist, får se om jag lyckas hålla dom? ;oo
jag är vääääldigt tveksam på det ;pp


men nu ska jag gå och ta in pommacen (stavning?) så det inte fryser i snön ((:

så jag säger  puss ;*  för sista gången det här året




GOTT NYTT ÅR FÖRFAN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0