bilder ;pp

cha cha bloggen ;d

sitter och lyssnar på musik och dricker cola nu :')
förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag pallar inte ;pp

natten mellan lördag och söndag sov martina hos mig ;d
då blev det en hel del kort, lägger upp några sen ;)
hahah, vi lekte morötter :')

och inatt sov jag och martina hos lisa :p
vi spelade nåt kul spel :')

idag åkte jag, martina och elin på stan :d
lisa ville inte följa med ;(

när vi kom hem från stan kom mamma och alfred och hämtade mig hos martina och då följde jag med dom ner på stan för alfred skulle fixa sina pjäxor ;pp
hihih, vi åt lunch på donken :')
mums (L)

när vi kom hem gick jag och la mig och somnade till en stund ;pp
och nu sitter jag somsagt och lyssnar på musik och dricker cola (:

yaya, nu kommer lite bilder från övernattningarna :')
och nej, vi är inte seriösa på bilderna!

se och njut....




martina goes fjårtizzz


och jag är en orange anka


martina har självmordstankar...


... medan jag kör en gaga pose


fjåårtizzzz


ja, det var från lördag/söndag ;pp
nu kommer söndag/måndag..



hahahahahaha


popcorn är gott..


... tycker söt lisa, som på bilden
    proppar munnen full


trött?



nu pallar jag inte lägga upp fler bilder, haha det blev typ bara bilder på lisa när vi sov där ^^


aja, puss'n ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0