:')

hejhej :)

nu mår jag toppen (y'
vaknade typ halv 8 och var jätte pigg så jag gick upp och gjorde frukost som jag slängde direkt ;p
sen försökte pappa få mig att fatta det där med ekvationer i matten, det gick ju sådär ;/
jag får ta och träna mer sen för idag är det matte prov men jag lär ju få göra det imorgon istället (;

det blev ingen skola idag heller eftersom jag hade feber igår men imorrn kan jag nog knalla iväg till skolan igen :)
men jag är lite dapp över att jag har missat ALLA (?) luciaträningar den här veckan ;(
jag tror iaf att jag har gjort det...
aja, jag får gå till lina imorrn och fråga om jag kan få ett sång häfte :)

asså jag har inget att skriva om, det kanske ni märker? ;)

skriver sen typ..

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0