idol

hejhej :D

asså internet har dampat så jag har inte kunnat skrivit nåt ;(
men nu är det kirrat :D

idag på skolan var det lucia :')
fast det gick så j*vla dåligt hela tiden, jag skrattade så fort jag kollade på lisa som smilade ;(
och så sjöng jag fel typ hela tiden ;$

aja, livet går vidare :)

när vi hade lussat klart så gick vi till klassrummet och fick fika, inte gott men russin i lussebullarna. och dom var ju helt proppade med dom också ;(
fast festisen var god :)

när vi hade fikat klart så gick vi till äldreboendet ovanför prix, hahah det va en gammal tant som sjöng med på midnatt råder, jätte gulligt :')
och sen fick vi en godispåse av dom som jobbade där, det var snellt :')

sen hade vi matte på skolan lite och sen gick vi till kyrkan på tjejgrupp :p

efter det hade vi lunch, sen so. vi hade en tävling och mitt lag kom tvåa :)
vi vann två lussebullar och massa pepperkakor, daniel fick allt ;)

när jag kom hem gjorde jag och mamma fruktsallad sen la jag mig och sov till 5, då åkte jag på bibblan med mamma för jag hade tråkigt (:
sen åkte vi och köpte mat på reveljen, mumsmums :')

aja, nu ska jag fortsätta kolla på idol ;')



puss´n   ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0