madagaskar 2 (LL)

hejjhej :D

jag har inte kunnat blogga nåt för vi har inte haft nåt internet, men nu är det fixat för ett tag iaf ;pp
igår var det ju julafton, hade riktigt trevligt :')
vaknade halv 8, då öppnade jag paketet i julstrumpan och paketen från kompisar :p
sen gick jag upp och åt frukost, tomtegröt såklart :')
efter frukosten gjorde jag mig i ordning och allt, sen åkte jag, mamma och alfred till kyrkan i tc ^^
där träffade jag felicia :d
annars var det ganska segt ;p
när det var klart åkte vi hem, då hade pappa fixat maten :)
så då åt vi och sen spelade vi lite monopol, slutpratat om det ;p
sen var det dags för kalle anka, lite småkul :)
efter kalle var det kan du vissla johanna ;d
hahah, jag somnade typ när vi kollade på den ;o
aja, sen gick pappa och köpte tidningen och typ 2 minuter efter han hade gått så kom tomten på baksidan och skrämde livet ur oss ;o
jag tycker synd om pappa som aldrig får träffa tomten ;(
aja, tomten delade ut alla julklappar, sen gick han och då kom pappa tillbaka ;p
då öppnade vi alla julklappar, skriver inte vad jag fick men det var bra grejjer iaf (:
resten av kvällen kollade jag på tv typ ;pp

nu sitter jag och kollar på madagaskar 2 :') (LLLL)


pusshejj ;*<3

Kommentarer
Postat av: felicia - god jul! (L)

hej det var länge sen :)

2009-12-28 @ 14:20:52
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0