(L)

hejj :')

sitter satt och kollar de på robinson nu :)
hoppas hoppas inte att ewa åker ut, om hon skulle det blir familjen andersson ledsen ;(
simon åkte ut typ ;D

och om ni ville veta så älskar jag min bror :')
som idag tillexempel; jag satt vid datan och så kommer han och kastar nånting på mig och jag skriker för jag trodde typ att det var hans strumpor eller nått och han ba; ville du inte ha den? ;o
och så kollade jag på det han kastade och ser att det är en nummerlappsväst (en sån som skidskyttarna hade idag ;)) och så tar jag upp den och ser att det är nummer 43 och den är signerad :')
fatta glad jag blev när jag såg att det var carl-johan bergmans nummerlappsväst och hans autograf, han är ju typ den skönaste människan på jorden :D
tacktack alfred :') (LL)


aja, nu ska jag äta glass ;')


pussn ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0