donken (y'

hejj alla :)

sitter och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt ;(
skolan idag var helt okejj faktist, började 8.10 med svenska, kollade på den där j*vla filmen. populärmusik från vittula. sen hade vi spanska men vi fick kolla på unbrake..nånting med extra engelskan :)
riktigt bra film faktist (y'
sen så var det matte, hahah jag jobbade 1 tal ;D *stolt*
efter det, eget arbete. jag g´hade inget att jobba med så jag gick runt i klassrummet och var social :)
sen hade vi lunch, kalopps med potatis och maskar ;s
sjuuuuukt äckligt....
sen so :)
vi skrev och ritade vulkaner :p

sen slutade vi :')
när jag kom hem tog jag en macka och sen la jag mig och läste men jag somnade och sov lääääääänge, vaknade när pappa ringde och frågade om han skulle köpa donken mat. det ville jag såklart att han skulle :')
när han kom hem så åt vi, sen åkte han igen. han skulle på nåt möte ;/

ni får en facelook också ;)






puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0