farsdag

hejj :)

ligger i sängen nu och har tråkigt :p
känns verkligen som jag är sjuk, orkar inte göra nånting och så fort jag sätter mig upp känns det som jag ska svimma ;s

aja, idag har jag inte gjort nått. vaknade halv 9, då gick jag upp och kollade när dom andra åt frukost, orkade verkligen inte äta nått själv. sen gav mamma paketen till pappa (som jag hade slagit in ;D), jag fattar egentligen inte varför man firar farsdag och morsdag, men det blir ju mycket fika så det är väll okejj ;)

men nu ska jag gå och bada tror jag ;)

puss ;*

Kommentarer
Postat av: martina

tack för din åsikt mvh martina (':

2009-11-09 @ 14:59:44
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0