grattis mormor!

god morgon bloggen :D

just nu har jag sjukt tråkigt ;(
fast egentligen måste jag äta frukost, packa väskan, borsta tänderna, leta strumpor och mitt busskort. men det orkar jag inte ^^
+ att jag hatar att åka buss till skolan! iaf att gå (elr springa i mitt fall) i tunneln ;s
jag längtar till mamma kommer hem på måndag kväll, då kan hon börja skjutsa igen >.<

idag på skolan ska vi ha NO prov, snälla rädda mig!
jag kan ingenting, bara att det handlar om el.
men allvarligt liksom, vem bryr sig om el egentligen?
inte jag iaf :)

ojj, slängde nyss en blick på klockan!
dags att skynda sig, bussen går ju kvart i! ;s

en viktig händelse idag!

min mormor fyller 83 år, grattis till hon ;D


puss ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0