hiss&diss




Facebooks nya utseende
det suger! Som om jag behöver veta när mina vänner blir vän med nån?!
BYT TILLBAKA TILL GAMLA FACEBOOK!

Vara sjuk!
Bara ligga hemma i sängen och kolla på film och sitta vid datan. Så sjukt tråkigt. och inte får man vara med någon heller "(
tråååååååkigt!

November
asså det måste ju ärligt vara den tråkigaste månaden! Det är för kallt för att vara ute och bada och sånt men det är ingen snö så man kan inte ha snöbollskrig och sånt. Allt är bara grått och tråkigt, också regnar det typ hela tiden.
tummen ner (n)





Sovmorgon

det är ju hur skönt som helst,man kan ligga kvar i sängen länge och inte behöva stressa :)
love it (L)

Grillade maschwallows
det är ju typ det godaste som finns! :d 
och ännu godare är det om man har choklad i dom som smälter :')
*mums*

Läppsyl!
Jag skulle aldrig kunna leva utan läppsyl, jag är beroende!
moa (L) läppsyl




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0