skolkatalogen!

hejj :)

vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har verkligen orkat, men nu tar jag nya tag igen ;D

idag har jag varit i skolan, var typ tråkigt :p
började 8.10, då hade vi ea. kommer f*n inte ihåg vad vi gjorde då :')
sen hade vi engelska, hahaha. K A T A S T R O F. lina var inte på skolan (asså lärarn) så vi satt själva i klassrummet, några jobbade men inte många ;)
sen so, vi ritade hur jorden ser ut inuti :p
sen lunch, korvgrej med ris :)
efter det, syslöjd. jag gjorde klart min mössa (som jag är lite halvt stolt över ^^). hahaha, har haft på mig den hela tiden när jag har varit hemma >.<
det var det enda jag gjorde på slöjden typ ;p
efter slöjden gick jag, lisa, sebbe och firre till bussen för att möta martina ( :D ) som skulle komma upp till tc för att sen åka med mig, lisa och firre till kyrkan i oc (hahah, frökortade odensala centrum ;)) på pysselgrejj :)
när bussen kom sen följde inte lisa med :'(
på kyrkan var det skojj :D
hahah, marre är duktig ;D
jag kände mig en aning mobbad för alla där verkade känna varann och så kommer jag där och inte känner någon typ ^^
aja, när jag kom hem hade skolkatalogen kommit :D
kulkul :'D
fast inte kul att man ser ut som ett missfoster då, men men ;(

hahah, nu måste jag träna no. har prov på fredag och kan ingenting ;s 
ouups ;)



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0