staden (L'

hej hopp ;D

kom "nyss" från staden med lisa :')
ska träna NOn nu men först skriva lite kort om dagen ;)

hahah, jag vaknade ju tidigt idag somnade om igen (ouups), vaknade 10 i 8 av att alfred berättade att min buss gick då, jag var lååångt ifrån klar då så jag kutade upp och fixade mig. om någon hade tagit tid så skulle jag typ fått medalj (?), jag var klar typ 3 över 8 så jag kutade till bussen. skulle ta den som gick 5 över och jag hann :')
började med NO, vi skulle bara träna inför provet i morgon. men vi gjorde lite annat istället ;p
sen hade vi SO, kommer verkligen inte ihåg vad vi gjorde då ;o
efter SOn skulle vi egentligen haft EA men vi skulle träffa elevensval grupperna istället. jag skulle ha spanska så jag gick upp till C korridoren där vi skulle träffas, då säger dom att vi inte ska få ha spanska för kajsa har lunginflamation och ligger på intensiven och kan typ dö (?). så då fick jag no istället och när jag kom ner till NOn var firre där :')
det räddade det hela ;)
vi var där ett tag och lyssnade på kent och kennet som pratade på om något som jag inte lyssnade på :)
sen fick vi gå på lunch, men jag och firre gicck till idrottshallen där lisa var men dörren var låst så då gick vi upp på trappan utanför och kollade in ^^
det var kallt men tillslut kom lisa :')
då gick vi till matsalen och åt, det var soppa och korvstroganöff med ris, åt korv och en halv macka :p
hahah, det var kul sen. jag, lisa, firre, johanna, jonna, rebecka, jennifer, sophie och julia satt vid vårat bord och snackade och jag sprang och hämtade morötter ;p
och vi har borden brevid 8B och där satt sebbe, jonte, alma, erika och evelina och pratade, hahah jonte kastade en ärta på mig ;(
aja, deras samtalsämnen var roliga ^^
efter lunchen var det "spanska". vi satt i NOn och kollade på en film men extraengelskan :)
den var faktist bra ;o :p
sen hade vi slöjd, hahah, jag bösjade sticka ^^
det var också det enda jag gjorde ;)

efter skolan åkte jag och lisa ner på staden där vi träffade marre :)
jag köpte en t-shirt och ett par jeans, som jag troligen måste lämna tillbaka för pappa HATAR jeans med hål i , synd för mig där då ;(
hihih, jag har inte vågat visa dom än ^^

och ett stort tack till marre som lärde mig hur man kan ta kort med webkameran ;D

men nu måste jag träna no ;p
men allra först får ni en ful bild på mig (:






puss ;*




Kommentarer
Postat av: eliin ;*

sjukt fin due(L'

2009-11-20 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0