kram till alla som orkar läsa :)

hej alla glada :d

jag är på toppenhumör nu :d(Y)
tror att det beror på att det är fredag imorrn :d

så här har min dag varit:

började 8.10 med matte, eller matematik som thomas vill att vi säger,  gick typ bra för mig, jobbade klart det vi skulle göra så jag fick sluta tidigare. fast jag satt i klassrummet och va social ;)
efter matten hade vi svenska. vi hade "prov" och det gick väll sådär ;p
resten av lektionen pratade vi bara om nån uppgift (:
sen hade vi engelska, vi började tidigare för lina skulle på nått möte. vi gjorde nån hörövnings grejj, hahah, jag gissade på dom flesta ;D
sen hade vi lunch, men vi fick sluta typ en halvtimma innan matan öppnade så då var vi måltavla för snöbollskastarna, ofrivilligt från min sida!
tobbe h kastade en as hård snöboll på mina fingra, har sjuukt ont ;(
det var soppa till lunch men vi kom tidigt så vi fick kycklinggryta och ris :D
efter lunchen var det dags för no, kommer inte ihåg att vi jobbade något?
sen idrott, vi hade redskap. hahah, först blev vi indelade i grupper. jag var med lisa, firre, linnea och tobbe h, vi skulle jogga på led och sen när musik stannade skulle vi typ göra nåt (?). hahah jag fattade inte så mycket ^^
när vi hade joggat klart skulle vi gå runt till olika "stationer", kullebytta, kullebytta på nån järnstång, kullebytta med två lianer och det skulle man göra i typ 5-10 miuter som uppvärmning. sen skulle vi stå på händer på olika sätt, haha jag och linnea började med att man skulle stå framför en ribbstol och sen liksom klättra upp med fötterna så man tillslut stod på händerna och när jag hade klarat det så märkte jag att min tröjja åkte upp, eller ner? , aja, man såg iallafall soprtbhn och då släppte jag fötterna så jag åkte rakt ner i golvet med huvudet först, så nu har jag ju lite lagomt ont ;(
sen resten av lektionen försökte jag och linnea trösta tina, det gick väll sådär ;s
när jag kom hem badade jag och sen har jag ätit och nu sitter jag här i mitt rum och har tråkigt "(

aja, nu ska jag gå och försöka ha kul :)


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0