tiden! ;o

hej alla :D

vafan, gör jag uppe nu egentligen?!

jo, pappa skulle skjutsa mamma till tåget för hon ska till mormor över helgen och sen åker pappa direkt till jobbet så jag ska vara själv med alfred och jag kan typ inte vakna i tid om inte nån väcker mig så jag fick helt enkelt gå upp halv 6, men det var iochförsig (stavning ;s) bra för du kunde jag ta farväl av mamma ;p
hihih, mamma och pappa var snälla idag :')
jag vaknade av att pappa sa; grattis på namnsdagen moa :D
och så la han ett paket på täcket, elr det var en smällkaramell ;;D
innehållet var ett naglack och femtio kronor :)
sen hoppas jag kunna övertala pappa om att få ett par byxor och en t-shirt från gina, om han säger nej säger jag; men det är ju min namnsdag! ;)
då kan han ju inte bara säga nej ;D

nu känns det som att jag har sovmorgon ;o
nästan hemma själv, min sovande broder är inte till mycket sällskap kan jag säga 
+att det är över 2 timmar till skolan börjar :')
men det är tråkigt för ingen är vaken nu ;(
ingen inne på msn och ingen som svarar på sms ;(

aja :)

efter skolan blir det staden med lisa :'D
kommer bli skojjigt värre! ;D

men nu ska jag kolla på lilla jönssonligan ;)

juste (i'
grattis på namnsdagen alla som heter lillemor och moa :D


hare bra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0