tokdag

hejj hopp :D

har nyss ätit upp min lunch, som bestod av billys pizza :D

hahah, idag har det varit en annorlunda dag utan lektioner så kalld tokdag ;D
det var typ friends som hade fixat det och klassen fick ett papper med massa uppgifter och så skulle man typ va i grupper och försöka fixa så många saker som möjligt :p
jag, lisa och firre åkte hem till mig och medans jag och firre var på vinden och letade efter barbie och ken stekte lisa ägg ;)
sen åkte vi ner på stan och skulle få ihop 12 påsar från olika affärer och 10 servetter med logga från olika ställen, vi klarade alla påsar och vi fick ihop 7 servetter ;)
efter staden åkte vi på badet för att fråga några frågor som dom inte kunde svara på typ -.-'
sen tillbaka till skolan och visa upp sakerna för juryn :p
efter gick vi ut och åkte "skidor" med sebastian, vi kom 24 meter på 30 sekunder ;D
sen gjorde vi lite mer saker och sen slutade vi ;)
när jag kom hem åt jag billys och snart kommer mamma hem med jultidningarna som redan har kommit :p

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :)

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0