utvecklingssamtal

hejj alla glada :')

hahah, idag på skolan hade vi hemkunskap ;s
jag ägde ju ;o
jag ska vara med wahab men eftersom jag är sär så fick jag göra själv idag, det som skulle tillagas var kolasås som man sen skulle jämföra med köpt ;)
det gick ju fan inte bra för mig, jag gjorde ALLT fel ;o
aja den blev ganska god iaf :)

sen var det kyrka, jag och firre var duktiga och missade bussen ^^
så vi gick heela vägen ner till kyrkan istället för att vänta på bussen ;)
och jag kan ju säga att det var lite lagomt varmt ;p

när vi väl var framme så fikade vi macka och saft, sen målade vi på trägranar och träsnöflingor, det var rätt kul :)

klockan 4 kom mamma och pappa och hämtade mig, det var dags för det hemska.
utvecklingssamtalet, som faktist inte var så hemsk som jag väntat mig. gick bra faktist (:

när jag kom hem sen åt jag lite och nu sitter jag här och inte gör någonting :)

ska nog träna lite matte sen, prov på torsdag fick jag veta idag -.-'



aja, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0