blogg.se gillar inte mig "(

hejj alla glada :d

förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har inte kommit in på bloggen"(
men nu går det :d

sitter och kollar på idol och ska snart äta glass :')

här kommer min dag ;) :

började 8.10 med svenska, vi skulle bara läsa men det var sjukt svårt för det var några som snackade hela tiden.
aja, sen hade vi spanska. hahah, nån buse hade stoppat in stift i låsen till alla klassrum i den korridoren så vi fick ha spanska i bilden ^^ 
vi skulle göra några uppgifter och sen ett likadant papper som vi gjorde i onsdags så det var lätt :p
efter spanskan hade vi matte, det var någonting om några som åkte till cypern typ och det gick faktist ganska bra för mig ;o
sen hade vi EA, satt i grupprummet med lisa, firre, linnea och marcus och "läste" ;p
sen hade vi lunch, nachos. det var bara majsen och salladen som va god, den vita dressing smaka som när man slickar på brav för att stänga dom xD inte gott!
hahah, vi hade ju ett kul samtal på lunchen ;)
aja, sen hade vi SO. vi behövde inte jobba nått för det var sista lektionen innan lovet :')
vi gjorde nån lek, orkar nt förklara ;p
sen slutade vi typ 1 :d
när jag kom ut ur skolan snöade det jätte mycket, bra start på lovet! :d (y'

när jag kom hem somnade jag och sov i typ 2 timmar och sen följde jag med mamma och affe till skidstadion och sen till ica maxi :p

när vi kom hem satte vi in skolakorten i ramar och sen var det mat, kebab *mums* (:

nu ska jag gå och ta glass men först får ni lite bilder ;)


min kvällsoutfit ;p



jeans- gina tricot
tjocktröja- mammas
vitt "linne" (under)- JC



7A


min klass (L)



nu går det inte att ladda upp fler :o

aja, ska gå nu :*

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0