badet :')

hejj bloggen :d

har precis ätit middag, som jag gjorde själv :d *stolt*
fast det var inget komplicerat, bara pannkakor men iaf ;)

aja, skolan började 10 över 8 (!!) med matte -.-'
drygaste ämnet med drygast lärarn, inte bra!
sen hade vi svenska, jag hade glömt min mapp hemma så jag och saga jobbade i hennes häfte ;p
det gick bra typ. i slutet av lektionen  gjorde vi hänga gubbe med svåra ord xP
sen på raten sprang vi ner på fotbollsplanen för dom hade vattenspridarna på och så sprang vi i vattnet :')
skojjigt (:
sen hade vi engelska, vi fick tillbaka provet. vi behöver ju inte prata om vad jag fick för poäng -.-'
sen satt jag och petra i grupprummet, vi jobbade typ inget, bara pratade ;)
efter det hade vi lunch, nån konstig kyclkling och pasta. inte så gott.
sen hade vi NO, vi satt typ bara och pratade och sen gjorde kent nått misslyckat expriment ;p
efter hade vi bad :d
det var kul men det blev jäkligt stressigt på slutet när vi skulle byta om ;)
på bussen träffade vi martina också (:
jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg som ni hittar HÄR ;)

när jag kom hem åkte jag och mamma och handlade sen hämtde vi min tv :d
så nu sitter jag och pappa och försöker installera kanalerna ;)

men nu har jag inte så mycket mer att skirva om, skriver ikväll elr imorrn ;*




Kommentarer
Postat av: martina

lägg in en bild på tvn :D<3

2009-10-15 @ 19:40:21
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/
Postat av: martina

aha ;p

2009-10-15 @ 20:48:46
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0