Svaren på frågestunden ;)

statistiken höjjer sig ;)

aja här kommer svaren till era frågor :)


filippa
vilka bloggar läser du som inte är kända?
vart bor du?
svar : din(filippas)  martinas  isabelles, nikitas, majas, elins typ (:
jag bor i östersund :-.-'


michaela
när ska vi va med varann? :P
hhah.
Svar : vet inte? :p

sebbe
när kan jag va med dig :P <33
svar : snart? (: <3

martina 
hej :'D
Svar : hejj :')

martina
vilken tur då ;D
haha vilken är ditt favodjur? (:
Svar : aah? :d
katt ;)



martina
tycker du att jag är jobbig nu? ;)
Svar : ja!


martina 
tycker du om potatismos?
Svar : nix


martina 
när ska vi vara med varandra? (a)
Svar : vi är juh med varandra nu -.-'



hahah, det var dom frågorna. nu ska jag prata med martina ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0