.





spotify!
man kan hitta vilken musik som helst där! hur bra är inte det liksom?
I like it! :d


bärbar dator!
älskar min bärbara (L)
man kan ju ta med den vart som helst och den tar ingen plats heller!
super bra(Y)


fredagar!
fredag är min favorit dag!
fredag betyder ju att man har en hel helg framför sig :')
+ fredaaagsmyyyyyyyyyys :d







tonåren!
tonåren är skit!
vill bara hoppa över och bli typ 20 med en gång!
stor diss på det!


pj!
asså frisyren kan va snyggt på vissa, men liksom snoddar på benen?!
vem f*n har kommit på den jsuka idén?!
tummen ner på det!


att jag inte hittar någon mössa!
jag har letat efter mössa sjukt länge nu men jag har inte hittat en enda som jag vill ha.
och jag MÅSTE ha en mössa för det är sjukt kallt här uppe i norrland nu!
kanske därför jag är så förkyld?
en FET diss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0