trött

hejj (:

asså förlåt att jag inte skriver förrän nu, men när jag kom hem från skolan sov jag lite och sen glömde jag helt bort bloggen.

här kommer min dag ;)  :

började halv 9 med NO, då gjorde vi typ inget. hahah, det va lite kul för brandlarmet gick och det var bara jag och Lisa som hörde det :o
då sprang alla ut i korridoren och sen gick våran klass till idrottshallen för där var det varmt (:

sen hade vi SO, det var roligt :')
vi blev indelade i grupper, jag var med firre fredrik chris och alhassan för alla som ville veta. grupperna skulle göra en "teater" elr nått och så skulle det vara med några brott typ. våran blev så här: jag och firre satt och fikade och så ser vi att fredrik och chris går fram till alhassan (som spelade gammal kärring med handväska) och sa typ: ge hit väskan, annars slår vi ner dig men alhassan sa: det är min väska och då tog fredrik och chris väskan och började slå och sparka alhassan sen kutade dom iväg med väskan :d
hahah, jag och firre kände att vi hade en stor roll in det hela ;d

aja, sen hade vi EA. då satt jag i rupprum med sebastian, firre, saga och linnea (:
jag, firre och sebastian satt bara och kolla i spanskaboken och skrattade åt linnea och saga som tränade på SOn :')
efter EA var det lunch, potatisbullar. var väll ganska gott :p

sen var det dags för spanska, vi hade läxförhör :p  det var faktist jätte lätt ;o

sen hade vi syslöjd, säger inte mer om det ;)

sen hemma har jag inte gjort nånting typ, orkar fan ingenting.

men nu ska jag gå och ha tråkigt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0