love?

hejj bloggen :d

nu har jag precis ätit middag, pasta och köttfärssås (:

jag provade en dunjacka på stan men det fanns ingen svart i rätt storlek men dom skulle få in fler så när dom får det så lägger dom typ undan en åt mig :d

nu kommer min dag i ord ;)  :

börjar 8.40 med handldartid; tjejerna satt i klassrummet och killarna i NOn, vi skulle komma på hur vi kunde få ihop pengar till klassresa eller nått sånt. gick ju fan inte bra!
sen engelska; hahah, lisa :')  jag har kommit på att jag inte skriver fint :'d
sen hade vi lunch; det var biff, ris och nån sås :) 
sen slöjd; jag har juh sy men jag och firre fick sitta uppe på trä och korsstygna (:  det var kulkul, bara det inte varit för bråket. jaja ;)

nu ska jag baka chokladbollar ;*


Pusss Mooa ;)
(bilden funka nt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0