rolig dag :')

hejj bloggen :d

kom nyss hem från skolan :p
det har varit en kul dag med lite jobb, det gillar vi! :d(y'
dagen började med handledartid, vi snackade om klassresa. orkar inte skriva om det.
sen hade vi engelska. jag, lisa och felicia satt i grupprum och hållde på med nått papper som man fick damp på xD
efter engelska var det SO, vi fick tillbaka provet. inte nöjd :/
hahah, vi hade nutidsfrågor och man skulle ha 6 rätt för att bli godkänd och jag hade 4 rätt xD
aja, sen hade vi lunch. kommer inte ihåg vad det var för P mat. hihih, på rasten hade vi kul i grupprummet ^^
säger inget mer om det ;)
sen hade vi slöjd, jag gjorde klart det jag höll på med. hahah, vi var ju inte i syslöjden så mkt ;)

nu har jag inte så mycket mer att skriva, men jag skriver mer ikväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0