skola

hejj (:

kom nyss från skolan och sitter och lyssnar på musik :p
sen ska jag träna till SO provet på fredag, kommer inte gå bra för jag kan typ ingenting "/

nu kom mamma precis hem med mina jegginsar som jag hade beställt från gina tricot men det va inte dom jag ville ha, dom jag fick var värsta mörka och jag ville ha ljusa "/
och man får säkert inte skicka tillbaka :s
yaya, jag får väll ha dom jag fick då.

asså jag pallar verkligen inte skriva om dagen nu, kanske skriver sen.

nu ska jag gå och sova lite ;)





Kommentarer
Postat av: filippa

sv: jo det kanske jag kan om jag inte bara slänger in en länk om det ;) suger på att förklara xD

2009-10-14 @ 12:30:39
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0