Grattis Saga! :D :*

Blev ingen skola för mig idag, har sjuukt ont i magen och huvudet "/
Jag är jätte glad nu faktist :D
För igår köpte mamma laktos mjölk till mig och så prova jag om jag kunde dricka den utan att få ont i magen, och gissa vad? Jag kunde det :'D
Så nu slipper jag den j*vla äckliga havre mjölken :D
 
Just de (i'
Idag fyller Saga tonåring :D
ALLA säger grattis! :*

Nu ska jag träna engelskan så jag kan den på torsdag ;p

Puuuussssssss  Mooa (:




Lika ful som vanligt ;p

           



Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

okej hoppas det går över :)

här är allt bra! kram

2009-09-08 @ 12:55:21
URL: http://jennyh.se
Postat av: eliin(:<33

finast baby är du<33

2009-09-08 @ 18:50:35
Postat av: **

babe*

<3

2009-09-08 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0