Kissie :o

Hahah, fick en kommentar från "Kissie":

kissie ([email protected]) om Nu blir jag ledsen :(:
asså OMG jag förstår hur det känns att inte ha så många läsare men jag kan lixom fatta vrf...!!!
Hur kul tror du det e att läsa om nån som inte ens har BLONT hår som jag??!!
Asså alla vet ju lixom att min blogg e perfekt!!
Åhh neej jag såg just att jag håller på att bli blek!! ahhhhhhh OMG...!!!!
asså sorry men jag måste gå och sola i mitt älskade solarium nu innan nån hinner se mej så blek!!
Men färga håret blont så kommer du få många fler läsare!!!! jag lovar ;)

//Alexandra (Kissie)
IP: 92.33.177.231

Asså jag fattar juh att  det bara är nån Wannabee Kissie :o

hinner inte skriva mer nu

Puussssssss  Mooa (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0