Sorry <3

Hejj bloggen ;D

Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen!

Här kommer aif min dag:

Vakna typ halv 8 -.-'
Sen blev det stressigt och jag cyklade typ 5 över 8 till bänken där jag, Lisa och Firre träffas :)
När vi kom till skolan hade vi Handledartid :'(
Då pratade vi om skol DM i friidrott som vi ska ha nästa tisdag och jag ska vara med och springa 80 meter ;p
Känns inte så bra eftersom jag aldrig har sprungit 80 meter, bara 60, men det ska npg gå bra iaf :p
Efter handledartiden hade vi engelska, tråkigt som vanligt -.-'
Sen SO, då kollade vi på nån film om snatteri ;p
Vi fick sluta 20 minuter tidigare oxå, vet inte varför men det var ju bra (yy' :)
Lunchen va väll okejj, vi gjorde typ inget på lunchrasten tror jag?
Jaja, sen hade vi syslöjd :(
Vi måste virka :o  Dt suger!
Fast jag, Firre och Saga hade varit snälla så vi fick gå ut och virka :) 
Vi var busiga för vi virkade inget, vi gick och gungade istället >.<

Efter skolan var jag men Firre, Lisa och Saga :)
Vi gjorde inte så mkt :p


Nä, nu måste jag träna engelska glosor :'(

Puuusssssssssss  Mooa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0