Staden (L)

Hejj :D

Nu sitter jag och kollar på idol. Fast jag ska egentligen göra engelskaläxan ;p
Jag är buusiig ;)

Jaja, här kommer min dag:

Började halv 9 tror jag (:
Då hade vi NO, jag, saga, firre och petra var i datasalen och hade kul :')
Sen hade vi SO, då kollade vi på film :p
Efter det hade vi EA och då satt jag och firre i bibblan och läste (;
Sen var det lunch, va väll okejj.
Efter det var det spanska -.-'  Tråkigt som vanligt..
Sen hade vi slöjd, då virkade jag klart den där grejjen och sen stickade jag. Jag hade värsta flytet, det trasslade inte en enda gång :o (:
Efter skolan åkte jag, firre och saga på stan och träffade marre och elin (:
Sen gick vi med william oxå :)
Hahah, det var udda på Törnes :o
William köpte macka men han fick inte äta den där, så vi satte oss på bänkar utanför ;p

Hahah, sitter och kollar på idol nu och dom som spela töntar ägde juh :') ;D

Pallar inte skriva mer nu :p

Puuussss  Mooa (:

Kommentarer
Postat av: martina

kärlek till töntarna! (LL)

2009-09-10 @ 06:51:56
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/
Postat av: den du saknar mest ;)

hihi mobbar ni lisa elr? (;

för hon står typ aldrig med i inlägg^

hihi<3

2009-09-11 @ 21:29:43
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0