aj min hals, den brinner

idag vare det skola, som vanligt nu för tiden.
hade först so, pratade bara en massa. sen svenska, fick göra ett test typ.
idrott sen då, först springa typ åttahundrameter sen fotboll för dom som ville. alltså gick jag en promenad tillsammans med tina och petra.
sen lunch, pastasallad. gott typ.
matte, jobbade kanske två tal (?) sen satt jag bara och lyssnade på musik med elina.
sen 40 minuters rast, det är soo to long! 
spanska, nån sur vikarie som vi ska ha i en månad tills kajsa kommer tillbaka, kul..
vi slutade tio över tre tror jag, cyklade hem och så sitter jag här och tråkar.
ikväll kommer nån kille hit som ska bo här ett tag också, yeey...
fast jag ska inte va hemma nått i helgen, jag ska nämligen slagga hos martina.
imorrn kväll blire bio också, vampire suck! najjan.

och jag har typ gått och blivit förkyld, tänker seriöst ta fram dunjackan min så kanske jag överlever i detta alaska land. nejdå men seriöst, det är den 26 augusti idag och jag hade långkalsonger på mig och frös ändå!
det är så inte okej det kan bli, lovikavantarna är även framme.

nej, nu ska jag göra läxa.


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0