today was tomorrow yesterday

hola mi novio, eller inte..

jag har ju inte direkt bloggat nåt de senste dagarna,
jag har haft fullt upp liksom.
i've been with martina eeevery day!

fredag
skola, sen hem och vara med martina.
vi åkte på stan och gick på bio, vampire suck såg vi.
it almost sucked!
efter filmen åkte vi hem til martina, jag slaggade där.

lördag
åkte på stan, gick runt ett tag.
sen åkte vi hem, åkte ner på stan igen.
åka på eastern palace för att fira våran 2årsdag som är på onsdag,
vi har alltså varit vänner i två år!
helt insane!
vi satt där till typ åtta, då kom mamma och hämta oss, åkte hem till martina,
hon packade, sen åkte vi till mig och hon slaggade här.

söndag
vaknade, kollade på the hills och åt kladdkaka.
sen åkte martina hem och jag fortsatte kolla på the hills,
och det är det jag har gjort idag, kul liv.

och om ni vill veta så är min hals helt förstörs känns det som,
den gör så jäkla ont asså!
d a m p


nej, nu ska jag sluta klaga på allting.
då har jag inget mer att skriva.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0