it ended as quickly as it started

imorrn är det skola, jag vill inte jag vill inte!
så jäkla opepp på skolan nu, dels pågrund av min hemska förkylning och min hals
som torterar mig för varje sekund!
och så har vi spanska läxa tills imorrn, tror ni att jag har gjort den?
ja, faktiskt har jag nästan gjort klart den. martina hjäpte mig också, hon är snell!
och påtal om nåt helt random så har jag börjat prata engelska hela tiden,
tror att det kan bero på att me and my friend martina have talk about storsjöcupen so fucking much this weekend,
but i like it.
okej, jag ska sluta skriva om helt ointressanta saker som ingen bryr sig om!
bjussar på en bild på mig från igår,
det ser inte ut som jag tycker varken jag eller någon annan i min familj.. ?


stor bild





hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0