jasså?

haha, gissa om jag blev chockad när jag kommer hem?
för det första, vår gäst sitter vid datan! visste inte ens att han visste vad en dator var..
för det andra, pappa var hemma
för det tredje, jag frågar pappa vart mamma är och han svarar att hon och alfred åkte hem till david ekholm för att alfred skulle typ få några pjäxor av han typ.
fatta, liksom david ekholm!
inte för att han är nån hollywood kändis men känd är han iaf, coolt tycker jag.

haha, aja.
skolan har varit sjukt seg idag!
so, läste i ett häfte och kollade när reidar spelade teater med sig själv.
engelska, fick ett papper med bilder på som vi skulle skriva om, ganska kul faktiskt.
matte, jobbade bara i boken. även att det gick bra för mig!
lunch, vegetarisk lasagne, rätt gott
svenska, pratade om deckare
no, gjorde ingenting, pratade fritt liksom

cyklade hem och snart ska jag vara med martina, det gillas!

pusS

Kommentarer
Postat av: Filip

Vem e david ekholm?:P har en polare som heter rasmus ekholm^^

2010-08-28 @ 00:26:37
Postat av: miriam

sv;

Det har jag skrivit själv med papper och penna och sedan skannat in till datan ;)

2010-08-29 @ 09:58:24
URL: http://miriamjohanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0