asfalt

hola!

sitter och lyssnar på underbart härlig musik och har det allmänt trevligt.
dagen har tillbringats med martina, oväntat?
vi gjorde inte mycket, typ var vid sportfältet och frös ihjäl.
sen åkte hon på träning och jag åkte hem och åt.
sen ikväll ska vi äta tårta för mamma fyller år idag!
ytterst trevligt.
en annann sak som är rätt trevlig är att skolan börjar imorrn.
och tro den som vill, jag börjar åttan.
alltså får jag betyg för första gången, läskigt.
menmen, det blir nog bra ändå.
efter skolan imorrn ska jag på stan med martina, det gillas!

nu hörde jag att det pratades om fikatime i matrummet, jag drar dit så hejdå ;*



jag är så snäll så jag bjussar på en gammal bild på mig.



Kommentarer
Postat av: Någon:)

Mkt fin bild:)

2010-08-25 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0