181210

flippad dag.
vaknade halv ett, martina slaggade här och vi somnade rätt sent inatt. vi gick upp, åt lunch och så bakade vi pepparkakor. sen stack martina hem och jag fixade mig inför kvällen. jag, elin, sandra och tova skulle kolla på johan alander i nått rand0m hus nära mig. men så är han sjuk och det kommer nån äcklig gubbe som skulle spela ist. då gick vi hem till mig, haha när vi gått ut från huset öppnar han dörren och skriker 'kooom tillbakaaa tjejeeeeer!', creepy eller vad!
vi var hos mig i typ tio minuter, sen åkte dom hem och jag åkte och köpte pizza med mamma. svull!
under kvällen har jag bara slappat framför datan, chill det.




undra varför jag och martina är så glada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0