absoluteperfect

måste bara få skriva det här, jag mår bäst och mitt liv känns underbart! det är perfekt, eller nästan iallafalll!
nu vet ni.
gårdagen och dagens tidigare del spenderades med martina. träffades på stan igår, sen kom hon till mig runt åtta. hon slaggade här och vi tog en hel del kort, underbart! idag vaknade vi ungefär halv elva, bakade scones och stack till martina vid två. klockan tre åkte vi igen, jag hem till mig och hon på match. resten av dagen har jag spenderat med min familj, ikväll blir det dansbandskampen och slagga tidigt!
jag har också fått för mig att jag skulle plugga med martina imorrn, ingen aning om det stämmer. får ta och checka det.
btw så har jag lärt mig ett nytt ord, bojwolb haha.

slänger in en låt som jag mår bra av, yeah!


Kommentarer
Postat av: ett stort fään av ordet

blowjob vaare! :)

2010-12-11 @ 21:45:05
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0