andraadvent

tja!
sitter och kollar på tv, så mycket bättre tror jag det är?
är fortfarande sjukt förkyld, blir antagligen ingen skola imorrn. missar avslutningen på kyrkan också, inte så härligt.
dagen har tillbringats i soffan och i sängen framför vinterstudion. rätt uttråkande efter ett tag.
ska nog pallra mig till duschen om ett tag, vill baka sen också.
idag är det ju andra advent också, helt sjukt faktiskt. och imorrn är det bara en vecka kvar till lucia och två veckor kvar till julavslutningen, vilket är ännu sjukare. men jag är sjukast och jag har verkligen ingenting att skriva om, ville bara hitta en anledning att inte göra skolarbeten.
tjarå.

bild på en genomfrusen tjej från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0