årsresumé 2010

JANUARI
var i skara med martina, åh underbara minnen! vi sov hos mig också, chattade med jonte och bestämde att vi skulle ha typ sju-kant (?) haha!

FEBRUARI
martina fyllde år, vi var hos henne och åt tacos. även jag fyllde år, då firade vi hemma hos mig med fjortissminkning och såna grejer. klarade också en redovisning på so;n inför helklass, på min födelsedag haha.
umgicks mycket med llisa, det var en bra månad helt enkelt.

MARS
kom inte ihåg något så jag fick kolla i arkivet på bloggen, haha minnes värd månad?
iaf, jag var med pappa i norge en dag på sportlovet. det var intressant, fick sitta i biblioteket i byn där vi var för jag inte ville vara med på mötena haha. jag umgicks mycket med lisa och sebastian då, myys! 

APRIL
jobbig månad, depp.
vi hade påsklov, vi köpte systemkameran då. vi var i ullared och shoppade loss rejält också! jag var med martina på frigga en dag, tog första sprutan för livmoderhalscanser och dan därpå på idrotten kunde jag inte andas. läskigt.
jag var mycket med sebastian, vi firade 4månader den 29. kommer aldrig glömma den dan. dagen efter var det majbrasa, checkade in den med härliga brudar. cyklade med hjälm, dit och tillbaka till mig i spöregn. hos mig gjorde vi tacos som alfred också åt av. haha, glömmer aldrig det!

MAJ
sebastian flyttade, jobbigt!
det var sjukt varmt och fint väder, jag blev brun. singel blev jag också. vi firade elin på kinaresturang, satt där i cirkus fyra timmar och oj så kul vi hade! vi hade avslutning i kyrkan, jag martina och felicia var där och sen gick vi till ica, minnen säger jag bara!

JUNI
åkte ner til sthlm med mamma, mötte mormor och åkte hem igen. jag fick min mobil då också. jag slutade 7an, åkte till göteborg med mamma och mormor. det var en underbar dag med strålande väder! annars hängde jag mycket med martina.

JULI
åh, vilken månad! en dag var jag med lisa och martina på stan, vi köpte subway macka och gick till nån ö och åt. det var underbart väder och på bussen hem träffade vi malta boys. dagen efter började storsjöcupen, det var bland de bästa dagarna i mitt liv! ååh, jag saknar det som en tok. alla nya vänner, kärlek till dom asså!
månaden avslutades med yran, segt.

AUGUSTI
var på bilsemester i europa, besökte danmark, tyskland, holland, belgien och frankrike. en semester värd att minnas. när jag kom hem var jag med martina mycket. jag badade i storsjön med lisa, med kläderna haha. ååh, det var så kul!
jag började åttan också, coolt.

SEPTEMBER
lisa fyllde år, vi firade henne och jag sov över. vi käkade ofattbart mycket popcorn haha! sen minns jag typ inget mer från den här månaden.

OKTOBER
skolarben tog upp nästan all min tid. hade vår första konfaträff, det var bara jag, lisa, martina och felicia där, haha piinsamt! vi fick höstlov ockå, drog till skara med martina och min familj. mycket trevligt.

NOVEMBER
lovet fortsatte, vi åkte till ullared och träffade morgan.  sjukt coolt!
jag hade världens julkänsla och hade nedräkning till jullovet.

DECEMBER
skidskytte världscup i stan, julkänslan försvann. fick mitt första betyg samtidigt som jollovet kom, firade det hos lisa med pizza och underbara vänner! även jullafton kom, noll julkänsla under hela dagen. bra juklappar fick jag iaf, och en mysig dag med familjen.
jag har varit med martina nästan varje dag också, häng lite på stan. men inte köpt en enda grej på mellandagsrean, hur sjukt liksom?

slutsats av året; underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0