dag 03

mina föräldrar

mamma- anna-karin heter hon. jobbar på sjukhuset och gör goda pannkakor. väldigt snäll är hon också tycker jag. hon gillar färgen blå och känner sig som en ungdom. hon tycker även om att titta på biggest loser.

pappa- anders andersson, komiskt. han jobbar som komunchef i strömsund, han är nästan aldrig hemma för han jobbar så mycket. när han väl är hemma tycker han om att dra roliga skämt, han tycker iallafall att dom är roliga. jag är lik pappa på många sätt, t.ex. vi nyser när vi kommer ut i solljus, vi har samma störda humor och vi gillar matte.

jag gillar mina föräldrar och vi brukar inte bråka. dom brukar säga att jag är deras favoritdotter, känns smickrande..?



gölligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0