dag 07

min bästa vän.

jag är lite oklar med vad som gäller bästa vän så jag skriver om mina närmaste vänner.
martina, lisa och felicia. ni betyder!

martina- skrattar alltid när jag är med dig, du är underbar! kan verkligen prata med dig om allt, men vi träffas typ aldrig längre. det suger! men jag älskar dig sjukt mycket systra mi!

lisa- vi har verkligen samma sära humor, underbart är det. du har verkligen hjälpt mig upp från det svarta och jag är så jävla tacksam för det. vi träffas tyvärr inte heller lika ofta längre, förutom på skolan. men du betyder fortfarande lika mycket! jag saknar verkligen när det var vi, jag älskar dig!

felicia
- härlig humor och underbart snäll. har många härliga minnen med dig och kan prata med dig om allting. tre ord kvar, jag älskar dig.


jag saknar oss!


Kommentarer
Postat av: martina

jag älskar dig sis men jag saknar dig äckligt mkt!

2010-12-06 @ 21:06:22
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0