dag 15

mina drömmar

jag är en riktig drömmare, drömmer dag som natt och hela tiden. oftast bra drömmar, men som troligen aldrig kommer att uppfyllas. men det kanske var framtids drömmar som den som gjorde den har lista syftade på, iaf. när jag blir stor drömmer jag om att få ett bra jobb som jag trivs med, skulle också vilja att någon mer än jag blev glad över mitt jobb, asså att det hjälper någon. sen vill jag ju självklart vara lycklig, det är det viktigaste. helst med en pojkvän som sedan blir min man och sen några barn också, två tror jag att jag vill ha. jag skulle även vilja bo i los angeles, men det känns som det inte kommer inträffa. ja, det är väl mina drömmar det.
och kom ihåg. dröm inte livet, lev dina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0