detaljerad beskrivning av min dag hittils

jag är uttråkad, väntar på att harry potter filmen ska laddas ner lite fortare. får ta och käka lite juleskum medans.
om ni undrar så har min julafton varit seg, men ändå toppen bra. blev dock lite kris imorse när ingen av våra bilar startade när vi skulle till kyrkan, men efter ett antal tusen försök startade den och vi tog oss iväg till kyrkan. vilket dramatiskt liv jag lever insåg jag nu. haha, efter gudstjänsten drog vi in på prix sen åkte vi hem och åt. tråkade på, kollade på kalle, öppnade julklappar. blev lite besviken i hemlighet när jag bara fick sex paket, haha. men jag blev oerhört nöjd, fick egoboost, eclipse, vanilla parfym med en body lotion också, en klocka, ritblock, pennor, skugggrejer och pengar! kanske kommer bild sen.
men nu blev filmen klar, yess!

bild från i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0