don't dream your life, live your dreams.

tjenixen alla glada!
dagen har varit hyfsat bra, har varit i kyrkan med lisa också. ganska otippat sådär. vi trodde det skulle vara luciatåg men allt som hände var att några präster sjöng. imorrn är det lucia, tre luciatåg för min del. är sjukt glad att firre ska med, skulle inte klarat det själv med massa nior!
känner mig rätt stressad, hoppades på att få lite plugg gjort idag. vilket det inte har blivit, dags att ta tag i det nudå.
ni får klara er utan att min underbara blogg uppdateras under ett litet tag, hörs igen när stormen lugnat sig!

beundra mig och martina så länge;



no comment på vad jag gör på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0