du vet att jag vet att du vet

jahapp, då har jag ätit knäck för första gången i år. pyntat granen har jag också gjort idag. annars då? näe ingenting annat som ni inte redan vet har hänt idag. skulle slaggat hos martina, men jag mådde inte alls bra tidigare ikväll. usch.
imorrn kan man säga asså shiiiiet imorrn är det julafton, känns ganska härligt.

jag skriver det här, även fast ni säkert inte ens kommer att läsa det. men spelaroll..?
tidigare idag lät jag tänkarna bara vandra iväg litegrann, det händer ibland. de stannade på hösten 2009, jag kom på att jag verkligen saknar det. att allt bara kändes bra, och det blev bara bättre ju närmare 2010 man kom. och det känns som att det har varit precis så det här året, det har kännts så bra på höstterminen och jag blir lyckligare och lyckligare ju närmare det nya året man kommer. men det känns också ganska jobbigt att hösten/vintern  2009 och 2010 har varit lika, för då vågar jag inte ens tänka på hur våren kommer bli. antagligen förjävlig. och jag kommer verkligen att sakna år 2010, det har hänt så himla mycket. både hemska och underbara saker, men jag tar med mig de underbara minnena in i det nya året. lämnar det gamla och dåliga bakom mig och blickar framåt.
fattar inte varför jag skrev det här men det kändes bra, nu tänker ni säkert haha okej..? :o, but I don't care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0