I gave you my heart, i gave it to someone special.

proppmätt tjej som skriver. har prcis ätit världens godaste potatisbullar, seriöst! och det var jag som gjorde dom, känner mig lite smått stolt haha. jag känner mig duktig också, jag har nämligen skrivit en del på svenskan. dock inte så jätte mycket men ändå! jag har egentligen inget att skriva om, skriver bara för att skriva liksom.
kan ju berätta att det är cirkus 20 minusgrader ute, lite för kallt även för norrland. skönt för mig ändå som inte har gått utanför dörren sedan i lördags.
åh, jag fick värsta idén, jag ska installera sims som jag hittade igår! fan vad jag är smart, hejdå!


vadå sur..?


Kommentarer
Postat av: eliningvarsson :)

vadå vacker ?

2010-12-06 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0