fjärde advent

dunkar musik och njuter av livet, jag spricker snart av lycka. jag får fan jullov imorrn! s j u k t !
iaf, dagen har gått till att städa rummet. känner mig riktigt stolt över mig själv. jag har även julpyntat lite, bakat med martina och elin har jag också gjort.
ska snart göra ansiktsmask och ta bort naglacket, sen ska jag lägga mig tidigt.
kan ju berätta lite hur min dag imorrn kommer se ut,
sovmorgon till halv elva, sjukt härligt! på skolan ska vi bara städa ur skåpen och typ städa korridoren, sen äter vi lunch tio i tolv och sen slutar vi. klockan kvart över tre ska vi tillbaka till skolan, då för avslutning. halv fyra börjar vi pyssla, gör det en timma. sen fika och efter det en timmas pyssel igen. klockan sex börjar själva avslutningen, den håller väl på nån timma. sen samling i klassrummet då vi också får våra betyg, nervöst!
sen går jag, lisa, felicia och martina ner till lisa och käkar och är där ett tag och firar att vi fått jullov!
asså guuud vad jag längtar! okej, nu ska jag inte skriva det mer haha.
slänger kanske in ett inlägg innan skolan imorrn, sharå!



bild från i måndags, luciatåget på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0