hela världen känns så underbar

allt känns fan bäst nu! förutom att jag mår ganska illa.
skoldagen var bra, kan berätta lite kort.
so- gjorde typ inget?
svenska- redovisning på poesiporträtt, scary men känns bra att det är gjort!
idrott- hade luciaträning istället.
lunch- blä
matte- skoj!
luciaträning- var typ själv med massa nior, haha.
spanska- rätt chill.
gick ner till martina med lisa, sen stack jag och martina till mig och hade trevligt.
hon åkte hem för ungefär en halvtimma sen.
btw så känner jag mig poppis, tre stycken har sagt grattis på namnsdagen till mig idag! mamma, pappa och martina. haha kul med tre som har koll iaf!
nu måste jag nog plugga lite matematik, har nämligen prov imorrn. gaaaaah!


snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0